sâmbătă, 18 iunie 2011

Zi obisnuita ... dar parca e ceva in plus

Da ... nu mai sunt trista . Am uitat de el adica nu uitat dar acum nu il mai iubesc ba da , dar nu pot explica nu simt lafel totul s-a schimbat . Am descoperit ca sentimentul nu mai este asa profund si nici nu cred ca va fi pana cand nu il voi mai vedea din nou . Acum , ca m-am lamurit cu asta ... azi a fost o zi perfecta , am inceput-o cu o dimineata lenesa clar ... in care m-am asezat imbracata la nimereala la calculator apoi am mers pana in oras cu o prietena doar pt niste cumparaturi , am venit acasa credeam ca toata ziua voi fi lenesa credeam ca azi nu mai fac nimic dar desigur am stat 1 minut in pat si gata nu mai eram lenesa asta s-a intamplat cam pe la 11 , apoi  am vorbit la telefon cu Daiana dupa care am pierdut vremea pana la 1 atunci cand am mers in gradina cu o patura stand  si gandindu-ma la diferite chestii , la 2 am mers iar in oras si am luat ceva cu Daiana :)) ... apoi ea a venit la mine sa ii dau niste apa si din greseala m-a stropit de la asta pana cand am ajuns amandoua fleasca nu a fost mare lucru . Apoi am stat ne-am uscat si am mancat capsuni cu zahar si cirese :x , a plecat de la mine la ora 4 , la  ora 6 ne-am intalnit din nou si am stat in oras pana la 9 in timpul in care ne-am distrat super tare :)) si totul a trecut ca 30 de minute ... Chiar daca m-am lovit la deget in timp ce excaladam dealul cu sandalele mele si am mers juma de drum cu o durere la degetel :)) tot tare am fost ...si am stat pana acum , hotarandu-ma sa scriu pe blogul meu prapadit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu