marți, 28 iunie 2011

Incerc sa te uit dar mereu imi apari in cale .... De ce ? Cand ii vad pe altii fericiti cu persoana iubita pur si simplu nu stiu ce sa fac ... sa ma bucur pentru ei sau sa fiu geloasa ? Mereu imi spun ca voi fi eu o data fericita ca ei dar parca clipa aia nu mai vine ... M-am saturat sa sper , sa fiu optimista , sa spun ca voi uita , ca toate vor veni de la sine dar nu , nimic din toate astea nu le cred cu adevarat doar ma mint singura ca va fi bine si nu va fi ... O sa astept dar pana cand ? Pana cand va fi prea tarziu si nu voi mai putea face nimic ... ma voi ineca in asteptari nu voi mai putea iesi la suprafata . Nu vreau sa se intample nimic din toate astea . Vreau doar sa fiu fericita ... De ce e asa de greu ? Am mai auzit pe multi spunand ca viata este grea si ca nu toti pot sa fac fata ... dar am auzit mai multi spunand ca viata este frumoasa si trebuie sa treci peste toate greutatile cu fruntea sus . Incerc sa ascult ce imi spune ratiunea ca e mai bine adica sa fiu optimista . Mda ... nu prea merge in cazul meu . Inima salbatica =)) oare cum te imblanzesc (OK , asta a sunat mai ciudat ca orice am scris pana acum aici )  Oare cum sa fac sa se opreasca toate sentimentele astea ? Stiu multe lucruri rele despre el , nu ajuta cu nimic tot acelasi lucru simt , stiu ca nu e capabil sa iubeasca , nu ajuta cu nimic eu il voi invata , stiu ca a ranit multe fete , pe mine nu ma va rani . Gasesc o scuza stupida la fiecare lucru rau , culmea cred scuzele mele stupide dar nu cred ce trebuie sa cred cu adevarat ca trebuie sa ma opresc ... Pur si simplu ma exasperez pe mine insami .  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu