vineri, 10 iunie 2011

Prietenie ?!

Mda ... in momentul asta sunt dispusa sa scriu despre prietenie cat e lumea de mare . Da , e minunata dar mereu sunt momente grele cand prietenii sunt prea orgoliosi sa isi ceara scuze  iertare sau daca o fac (ceea ce e o minune in cazul meu )  o fac in sictir  mila , sila orice numai sinceritate si parere de rau nu . Poate alti prieteni sunt altfel dar ai mei asa sunt si nu cred ca se vor schimba sau ca voi gasi altii lafel . Chiar daca gresesc , imi fac rau , ma fac sa plang de ma deshidratez , tot nu pot renunta la ei si ii iert . Dar motto-ul meu este : Don't cry ! Just say "fuck you" and simle . Recunosc , nu imi este usor dar , incerc sa rezist .  Dar totusi fara ei nu stiu ce as face si cum as rezista . Ei imi coloreaza viata :) si cu ei ma simt cel mai bine . Nu pot sa iau doar partea rea cand ne certam si sa uit de ce e mult mai important decat o greseala mica : faptul ca ei au fost cu mine cand am avut momente grele si m-au sustinut si ca ei m-au iertat la randul lor pe mine ... Va iubesc >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu